سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

قسمت نهم اردو سرزمین جادوگری

سایمون : خب دخترای تو ی خونه ، برین ادامه 


  

 تو  اتوبوس سوار بودیم 


دایسفیل : خب نوبتی هم که باشه نوبته کیه ؟


من پا شدم و گفتم : بچه ها نفر بعدی اسنو اونته 


خب نفر بعدی کیه؟


همه : اسنو اونت


من : نشنیدممممممم


همه : اسنو اونتتتتت


من : نففففففرررررررر بببععععددددیییییی کیییییییییییهههه؟؟؟؟


همه : ااااااااااااااسسسسسسنوووووو اووونتتتتتتتت


من : گففففففتتیییییین کییییهههه؟؟؟


همه : -________________-


من : خیل خب  ، پس راننده برو پیش اینو اووونتتت ، عععع راننده ؟ ما چرا موندیم ؟ 


اتوبوس چرا مونده ؟


دایمند : راننده نداریم دیگه بهتر از این نمیشه 


من : نه ناراحت نباش ، ببینم من میتونم رانندگی کنم 


من رفتم پشت فرمون ،اما نمیدونستم چه شکلی اینو به حرکت در بیارم 


یک دفعه فلاترجین من و بلند کرد و خودش پشت فرمون نشست و گاز داد و رفتیم


فلاترجین : خب ادرس خونش کجاست که من ببرمتون ؟ 


من ادرس و دادم 


یک دفعه جلو چشمامون کلی مانع دیدیم !!!


من : وااای چقد مانعععع، حالا چیکار کنیییممم !!!


فلاترجین : هیچ کاری نکن


و سرعت اتوبوس و خیلی زیاد کرد و از مانع ها دور شدیم


وقتی به خونه ی اسنو اونت رسیدیم ، فلاترجین اتوبوس و نگه داشت و همه افتادیم 


فقط فلاترجین نیوفتاد 


من : فلاترجین ، تو با من چه کردی ؟


همه خندیدن


من رفتم در زدم خالم در و باز کرد !!!


خالم : سلام سابرینا ، بیا تو


من : نه خاله ، من اومدم دختر خالم اسنو اونت و ببرم برای اردو


خالم : باشه ، اسنووووووو اسنووووو ، بیا دختر خالت اومده ، میخواد ببرتت اردو


اسنو اومد و: من حاضرم 


من : خب تو کار بسیار نیکی کردی که حاضری 


اسنو : خواااااهشش


من : عشششق 


اسنو : چییی؟


من : نخود چی


اسنو : کیشمیشی 


من : بی خیال 


اسنو : با خیال


من : برووو تو اتوبوسسس 


اسنو هم رفت 


خب پایان 


نظرات 5 + ارسال نظر
Pani شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 19:37

خیلی باحال بود

ممنونمممممم خیلی خوشحالم کردی

×SNOW×ONTTE× جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 16:57 http://robatclub.mihanblog.com

عالی بود دختر خاله

ممنونم

ماندانا غلامی جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 00:22

عاااااالی بود

ممنووووونم

بیتا پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 18:13 http://maloosak.69.mu

سبزه دلت را به نیت آرزوهایت، هر چه که هست گره بزن، شادی؛ زیبایی؛ لطافت و خوشی های پایدار تقدیم وجودتون سیزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنین
5416

rainbow dimond پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 15:53

خخخ معرکه بود

خواهشش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد