سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

کادوی شاینی جونم

امروز روز تولد بهترین دوستم شاینی دشه

اون بهترین دختری هست که تاحالا دیدم

اونی که با شاینی دش دوسته باید بگم خیلی شانس داره

شاینی دش هم مهربونه و هم بانمک و .......

مثل یه خواهر میمونه

اما من هیچ کادویی ندارم که بهش بدم فقط این و دارم


امید وارم خوشت بیاد

یه نصیحت دارم

رفیق چهار حرفه اما اگه رفیقتو فراموش کنی خیلی حرفه 

و 

رسم رفاقت اینه که با رفیقت پیر شی نه اینکه وسط راه از رفیق سیر شی


تولدت مبارک شاینی جونم

امید وارم خوشت اومده باشه






نظرات 1 + ارسال نظر
شاینی دش شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 21:55

خیلی خیلی ممنونمممممممممممممممممم

عاشقتممممممم

خیلی دوست دارم آجی

خواهش میکنم
کاری نکردم عشقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد