سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

قسمت دهم سر زمین جادوگری همراه اردو

خب

ادامه دیگه 

 

خب ما کم کم رفتیم سرزمین جادوگری


تو سرزمین جادوگرا پیاده شدیم 


بعدش هرکی یه نظر داد که کجا بریم


دایمند : بیاین بریم پارک


دایسفیل : اخه پارک کجا بودددد:-\   


همه : ععععععععععععععععع ، داااایسفیلللللل


دایسفیل : باشه بابا بی خیال شوخی کردم 


کلوئی : شوخی نکننن


دایسفیل : هههه، دلم میخواد 


کلوئی : دللللتتتت نخواد 


دایسفیل : خب دلم میخواد دیگه چی کنم


کلوئی میره پیش دایسفیل 


کلوئی : بسسسسسس کنننننننن


دایسفیل : گوش کن عزیزم ، باید با تو خشن حرف زد خب تو .......


من : بی خیال دایسفیل چی میگی اخه ؟


دایسفیل : سابرینااااااا    خب باید خشن حرف زد با کلوئی


      من : تو نمیخواد خشن حرف بزنی 


دایسفیل : سابرینااااااااا


دایمند : امم.سابرینا کجا باید بریم؟


من : بریمممم.....خونه ی ما 


همه : 


من : خیلللللل خببببب دخترا نخندین شوخی کردم 


اخرش رفتیم تو جنگل جادوگرا


اونجا خونه ساختیم و همه چیز خوب بود


برای ادامه نظر





















نظرات 2 + ارسال نظر
Pani شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 19:45

خیبیلی باحال بود

ممنونممممم

SNOW BLUE چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 00:11 http://reryty.mihanblog.com

عالللیییی

ممنونم عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد